پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

امروز فهمیدم اومدی تو دلم فرشته کوچولوم.....

1390/12/2 21:07
نویسنده : مامان مرجان
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز پر از استرس و هیجان بود صبح ساعت6 پاشدم بی بی چک گذاشتمو مثل دفعه ها قبل منفی بود

ولی باز یک حس غریبی میگفت برم آز بدم خلاصه رفتنم آز دادمو قرار شد عصر برم نتیجشو بگیرم از بس که امروز عصبی بودم  با باباییت دعوام شد حسابی منم عصر با دوستم رفتم که جوابو بگیرم

دل تو دلم نبود ،قلبم داشت از تو حلقم میومد بیرون...اصلا یه وعضی...

خلاصه رفنیم پذیرشو قبضو دادیم....من طافت نیوردم به خانمه گفتم:میشه شما جوابشو بگین؟؟؟؟

خانمه یه نگاهی کرد گفت دوست داری چی باشه؟منم گفتم تو رو خدا بگین مثبته...

خانمه هم گفت مبارکه...من یه جیـــــــــــــغی کشیدم پریدم بغل دوستم کل بیمارستان داشتن مارو نگاه میکردن منم ذوق مرگ شده بودم....  

خلاصه برگشتم خونه ولی با قیافه ناراحت و قهر و باباییت فکر کرد جواب منفیه منم رفتم تو اتاق و بابایی اومد گفت دیدی گفتم منفیه بی خودی آز دادی من هیچی نگفتم ولی یه کم قیافم تابلو بود بابایی گفت نکنه حامله ای و جواب آزمایشو دید و خلاصه کلی خوشحال شد ما هم آشتی کردیم... 

قربونت برم نفس مامان ایشالا که زود 9 ماه بگذره و صحیح و سالم بیای بغلم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد