پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پانزده ماهگی...

1392/11/4 22:20
نویسنده : مامان مرجان
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون بلام...

این ماه هم کلی کارای جدید یاد گرفتی:

- عاشق تلفن کردنی و همش گوشی ما رو برداری و میذاری کنار گوشت و برای خودت حرف میزنی

- باباییت هر وقت بگه یه بوس بده میری کل دهنتو میذاری رو لپ بابایی و مثلا بوسش میکنی ماچولی منو اصلا تحویلم نمیگیری...

- تا یه چیزی بندازم روی صورتمو مثلا بگم پارسا من کجام بیا پیدام کن بدو بدو میای پارچه رو برمیداری و میخندی که پیدام کردی و بعد میذاری روی صورت خودت و راه میری حرف میزنی که مثلا ما پیدات کنم

- یه کابینت هست که توش سبد ها و آبکش و ایناست روزی 100000000بار میری بازش میکنی تمام کابینتو کف آشپزخونه پخش میکنی و بعدش میخوای جاشون بدی همینجوری میذاری رو هم و یه دفعه همه میریزن و دوباره از اول...

- اصلا جرات نداریم جلوت عینک  بزنیم میای درش میاری ، اول میزنی چشم خودت بعدشم میخوای دسته هاشو بکنی...

- تمیز کاری خونه هم که کلا با شماست همش از توی آشپزخونه دستمای میاری میفتی به جون میز و فرش و کمد و....

- لپ تاپ هم که اگه دستت بیفته اوراقه...اصن یه وعضـــــی 

- هر وقت میریم خونه مامان شوشو بیچاره ایم یاد گرفتی از پله بری بالا حواسمون نباشه میبینیم سه چهار تا پله رفتی بالا و به کله میخوای بیای پایین...

- علاقه شدید به تاب داری و دوباره عادت رو پا خوابیدن از سرت پریده و فقط یا با شیر میخوابی یا توی تاب 

- از آهنگ عمو زنجیر باف عمو پورنگ خیلی خوشت میاد و میخش میشی..

- هر کی زنگ آیفون میزنه میدویی کنار آیفون دستتم میاری بالا و میگی بابا...بعدم میری دم در که بابا بیاد تو..

- غذا خوردنت تو حلقم...حس استقلال طلبیت نمیذاره من بهت غذا بدم میخوای خودت بخوری ... مخصوصا ماست و هم زدن هر چیزی که توی لیوان باشه...مخصوصا چایی...

-کنترل تلویزیون هم برمیداری و خاموش و روشن میکنی تلویزیونو اگه کنترلو قایمش کنیم میره سراغ خود تلویزیونو خاموشش میکنی...

- بگیم هواپیما و ماه وستاره کجاست بالا رو نشون میدی..لامپ هم همینطور...

به پریز برق میگی بق

به شوفاژ میگی داخ

نه هم یاد گرفتی وقتی کاری نباید بکنی من میگم نه و  مثل من دستتو تکون میدی میگی نه...

اینم عکسای این ماه:

 

یه عالمه عکس  در ادامه مطلب...

اول بریم سر کمک کردن پارسا توی تمیز کردن خونه:

 

 

خوب جارو زدم فرشو...حالا گرد گیری کنم...

چه قدر خسته شدم یه کم تلویزیون نگاه کنم:

برنامه کودک کدوم شبکه بود؟؟؟؟

لذتی که در گاز گرفتن حلقه هوشه هرگز در دندون گیر نیست...ووووالا

مدل جدید خوابیدن:

پارسا خانوووم

 

بازی مورد علاقه:

آواز خوندن به سبک پارسایی:ادو دووووو دو یییی با اکوی در قابلمه:

حالا پخت و پز:

الان خوشحــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی؟؟؟نیشخند

تا بابایی حواسش نیست عینکشو بقاپم...

به عمو مهدیت میگی ماما...ینی تا این حـــــــــــــــــــــــــد!!!!!

اینم صندلی کودک ساخت شرکت عمو مهدی..

منم یه عکس دارم از 6 ماهگی دقیقا همین شکلی خوابیده بودم...پیداش کردم حتما میذارم..

انار خورون:

بعد حموم

وای عمو چه قدر کوشولو بودی اینجا:

بدون شرح:

 

 

چی چسبیده کف دستم؟؟؟

بریم دد:

بازم شهر بازی:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیسان
19 بهمن 92 13:21
چه پسر نازی دارین،خدا حفظش کنه
مامان مرجان
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد