پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

گلچین عکس این ماه

1392/8/3 15:17
نویسنده : مامان مرجان
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماه خیلی خیلی پیشرفت داشتی گل پسر

اول که دیگه همه جا رو میگیری بلند میشی و خودتم حدود 30 ثانیه ای بدون تکیه وایمیستی...

دوم از بغل من به بابا.من به عمو، من به مامان جون، من به .... خودت میری و میای و وسط راه رفتنت میخندی...راستی من به مبل و مبل به من آمارش خیلی بیشتره...

دقیقا دو سه روز مونده به تولدت سینه خیز میری و یه کوچولو چهار دست و پا هم میری...

من و ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن همه خوشبختی محاله...محاله....

رورویکتم کلا جمعیدم

البته یه خبر بدم دارم متاسفانه مادربزرگ باباییت فوت کردن و همه خیلی ناراحتیم...

اینم چند تا عکس از این ماه:

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

شونه خورون...

پستونک خورون...

واستادن گل پسر..

موتور سواری..

بغل بابایی..

نشانه های امید...

بدون شرح..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد